حضور مدیرعامل و معاونین سازمان همیاری مازندران در موکب خدمترسانی به زائران حسینی
محسن رضایی، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای مازندران به همراه معاونین، در دومین روز از برپایی موکب عزاداری سیدالشهدا (ع) سازمان حضور یافت. در این بازدید میدانی، مدیرعامل سازمان ضمن بررسی روند خدمترسانی به زائران، از تلاشهای داوطلبانه کارکنان در برپایی این موکب تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری ،در ادامه فعالیتهای فرهنگی و مذهبی سازمان همیاری شهرداریهای مازندران، روز دوم برپایی موکب عزاداری سیدالشهداء (ع) با حضور محسن رضایی مدیرعامل سازمان، معاونین و جمعی از کارکنان خدوم این مجموعه همراه بود.
این حضور میدانی که با هدف تجدید میثاق با آرمانهای حسینی و خدمترسانی به سوگواران صورت گرفت، جلوهای از همراهی و همدلیِ مدیریت و بدنه اجرایی سازمان را به تصویر کشید.
در این مراسم، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای مازندران ضمن تقدیر از تلاشهای داوطلبانه همکاران در برپایی این موکب، خدمت به عزاداران حسینی را فرصتی ارزشمند برای تعالی روحیه جهادی در سازمان دانست. وی با تأکید بر اینکه «مدیریت» و «خدمتِ داوطلبانه» مکمل یکدیگر هستند، افزود: حضور مدیران ارشد در کنار خادمانِ موکب، نمادی از روحیه همراهی و ترویج فرهنگ خدمتِ بیمنت در مجموعه سازمان است.
این موکب، که با هدف اشاعه فرهنگ غنی عاشورایی و ترویج آموزههای ایثار و آزادگی برپا شده است، علاوه بر پذیرایی از سوگواران، به بستری برای انتقال پیامهای والای نهضت کربلا به نسل امروز تبدیل شده است. مشارکت خودجوش کارکنان در این مسیر، نشاندهنده پویایی ارزشهای دینی و اخلاقی در فضای اداری و اجرایی سازمان همیاری شهرداریهای مازندران است که فراتر از وظایف سازمانی، در ساحتِ خدمت به سیره اهلبیت (ع) نمود پیدا کرده است.













