مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران:

باحمایت سازمان همیاری، شهرداری‌ها خدمات بهتر و رضایتمندی بیشتر مردم را رقم می‌زنند.

1404/7/3 | روابط عمومی | اخبار | 83 | 0

در دیدار محسن رضایی، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران، با آیت‌الله محمدی‌لائینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ساری، بر رضایتمندی مردم و ارتقای خدمات عمومی در استان تأکید شد.

آیت‌الله محمدی‌لائینی در این دیدار با تأکید بر ضرورت خدمت‌رسانی مستمر به مردم، از مدیرعامل سازمان خواست با تمام توان برای جلب رضایتمندی عمومی و ارتقای خدمات شهری و روستایی تلاش کند.

محسن رضایی، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران، در این دیدار گزارشی از اقدامات اخیر این سازمان در حوزه‌های بازرگانی، اقتصادی، خدمات شهری، عمرانی و فرهنگی ارائه کرد و اظهار داشت: با حمایت و ایجاد زمینه‌های لازم برای توانمندسازی شهرداری‌ها، بستر مناسب برای خدمت‌رسانی مؤثر به مردم فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از اهداف اصلی ما، حمایت همه‌جانبه از شهرداری‌ها در مسیر توانمندسازی و دستیابی به درآمد پایدار است؛ نتیجه این رویکرد، ارائه خدمات مطلوب از سوی شهرداری‌ها به شهروندان خواهد بود. این مسیر نه‌تنها موجب ارتقای زیرساخت‌های شهری می‌شود، بلکه اعتماد عمومی به مدیریت شهری را تقویت کرده و در نهایت به رضایتمندی اجتماعی خواهد انجامید.

مدیرعامل سازمان همیاری با اشاره به کمبود نقدینگی در بسیاری از شهرداری‌های استان و محدودیت آن‌ها در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی، گفت: در چنین شرایطی، سازمان همیاری با امضای تفاهم‌نامه‌های متعدد و ایجاد شرایط ویژه، زمینه اجرای پروژه‌های متنوع را فراهم کرده است که با استقبال گسترده شهرداری‌ها را در بر داشت .

وی با بیان اینکه جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز و حفظ منابع و عرصه‌های طبیعی استان از اولویت‌های سازمان همیاری است، افزود: «این اقدامات در کنار حمایت‌های مالی و اجرایی از مدیریت شهری و دهیاری‌ها، در نهایت به افزایش رضایتمندی و ارتقای رفاه عمومی مردم منجر خواهد شد.»

 

اشتراک گذاری :
لینک کوتاه :
مطالب مرتبط