برگزاری کلاس آموزشی رضایت مردم و تکریم ارباب رجوع ویژه پرسنل سازمان در ساختمان سازمان نظام مهندسی
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های مازندران ، در راستای انعقاد تفاهم نامه فی مابین این سازمان با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران سه دوره کلاس آموزشی برای پرسنل متقاضی سازمان برگزار می شود.
46
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های مازندران ، در راستای انعقاد تفاهم نامه فی مابین این سازمان با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران سه دوره کلاس آموزشی برای پرسنل متقاضی سازمان برگزار می شود . در نخستین دوره این کلاس آموزشی که عصر روز گذشته با حضور کلیه پرسنل سازمان در ساختمان سازمان نظام مهندسی استان برگزارشد محمد علی طاهری مدرس دانشگاه و دستگاه های اجرایی در خصوص مشتری مداری و جلب رضایت متقاضیان به عنوان یکی از مولفه های مهم رشد وتوسعه فعالیت های اقتصادی هر سازمان تاکید کرد. وی با اشاره به اینکه شفاف و مستند سازی نحوه ارائه خدمات به ارباب رجوع یکی از شیوه های مناسب در مشتری مداری و جلب رضایت متقاضیان است ، تصریح کرد :سرعت،صحت ، دقت سه عامل مهم جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم و جلب رضایت آنهاست. طاهری نظم و آمادگی جهت ارائه خدمات و اطلاع رسانی از نحوه ارائه خدمات را از دیگر مولفه های مشتری مداری و تکریم صحیح ارباب رجوع برشمرد و افزود : راه اندازی گیشه در ورودی سازمان جهت پاسخگویی به ارباب رجوع یکی از راه های موثر در جهت جلب رضایت مردم و کاهش اتلاف وقت است . در این کلاس آموزشی که با پرسش و پاسخ پرسنل همراه بود مهندس طاهری به سوالات مختلف پرسنل در حوزه های مختلف اداری پاسخ داد.